σχεδιασμός συσκευασίας

Σχεδιασμός συσκευασίας και ετικέτας: Επικεντρωθείτε στο design

Ο σχεδιασμός συσκευασίας και ετικέτας είναι αυτός όπου ένας καταναλωτής διαφοροποιεί ένα προϊόν από ένα άλλο, μια επιχείρηση από μία άλλη.

Το αν θα προσελκύσει ή απωθήσει το κοινό εξαρτάται κατά κύριο λόγο από το design του. Δηλαδή την εξωτερική του εμφάνιση, αφού αυτό είναι που θα αντικρύσει πρώτα ο καταναλωτής. Σύμφωνα με στατιστικές έρευνες, ο σχεδιασμός συσκευασίας και ετικέτας παίζει το μεγαλύτερο ρόλο στις πωλήσεις των προϊόντων. Σκοπός είναι να τραβήξει τα βλέμματα ώστε κάποιος να το προσέξει, να εντυπωθεί και στο τέλος να μπει στο πειρασμό να το αγοράσει.

Δίνουμε προσωπικότητα στο προϊόν

Εσείς μας δίνετε τα στοιχεία που χρειαζόμαστε ώστε να μπορέσουμε να προσεγγίσουμε τη σχεδιαστική του κατεύθυνση και τη στρατηγική. Εμείς, στη συνέχεια, αυτό που κάνουμε είναι να προσδώσουμε στο προϊόν, μοναδικότητα και μια δική του οπτική ταυτότητα. Αυτή που θα αποκτήσει για να αναγνωρίζεται από το κοινό μέσα από ένα σύνολο σχεδιαστικών, τυπογραφικών, χρωματικών και γραφικών συνδυασμών. Αυτό το σύνολο πρέπει να αντιπροσωπεύει πιστά το προϊόν και να μιλά για εκείνο.

σχεδιασμός ετικέτας

Μελέτη

Μελετούμε τις προδιαγραφές του προϊόντος και κάνουμε έρευνα του ανταγωνισμού του. Στοχεύουμε στο σωστό κοινό ώστε να είναι περισσότερο αποδοτικό.

Σχεδιασμός

Αφού καθορίσαμε μαζί τη σχεδιαστική κατεύθυνση που θα ακολουθήσουμε ξεκινάμε τα σχέδια. Η παρουσίαση που θα γίνει και ο τελικός έλεγχος από εσάς καθορίζει το τελικό αποτέλεσμα.

Αποτέλεσμα

Καταλήγουμε μαζί στη τελική μορφή που θα έχει η συσκευασία / ετικέτα. Το χαρτί που θα επιλεγεί και η μέθοδος εκτύπωσης θα αναδείξει ακόμη περισσότερο το προϊόν σας.


Μια συσκευασία με καλό design πάντα γοητεύει και αφήνει θετικές εντυπώσεις. Ζωντανεύει το προϊόν, το αναδεικνύει περισσότερο και του εκπέμπει αξιοπιστία.

Οι συσκευασίες πρέπει να εμπνέουν το καταναλωτικό κοινό και να του δίνουν το έναυσμα και το κίνητρο για να κάνουν τη πρώτη κίνηση που είναι η προσέλκυση του ενδιαφέροντος.

σχεδιασμός ετικέτας για βαζάκια γλυκού

Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με τη σωστή χρήση γραμματοσειρών, χρωμάτων, μοτίβων, φωτογραφιών (εάν υπάρχουν), ή γραμμικών σχημάτων. Η γραμματοσειρά πρέπει να ταιριάζει ή να είναι ίδια με αυτή της εταιρικής ταυτότητας της επιχείρησης και τα χρώματα να προδιαθέτουν στο περιεχόμενο της συσκευασίας. Δηλαδή οι χρωματικές αποχρώσεις που θα χρησιμοποιηθούν να είναι ανάλογα με τα συστατικά ή και το χρώμα του προϊόντος που εσωκλείεται μέσα σε αυτή. Έτσι θα υπάρξει και η άμεση συσχέτιση και αναγνώριση του. Επίσης, εάν χρησιμοποιηθεί φωτογραφία επάνω στη συσκευασία θα πρέπει να είναι επαγγελματική και η ποιότητα της υψηλή για να μπορέσει να τραβήξει τη προσοχή.

Αν όλα γίνουν σωστά και πάντα με τη γραφιστική επιμέλεια, η συσκευασία θα προσελκύσει το κοινό και θα κρατήσει μόνο καλές εντυπώσεις.

Εάν οι συσκευασίες των προϊόντων σας έχουν χρόνια να επανασχεδιαστούν, δε σας εκφράζουν ή εάν δεν υπάρχει σταθερή στρατηγική σχεδιασμού, επικοινωνήστε μαζί μας. Θα χαρούμε να συνεργαστούμε για ένα αποτέλεσμα που θα αντικατοπτρίζει τις αξίες και τη ποιότητα των προϊόντων σας!

 

Θέλετε να ξεκινήσουμε τη δική σας συσκευασία / ετικέτα;

Package now. Work with us.

Comments are closed