Γενικά ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας δε χρειάζεται υπερβολές. Και πρέπει πάντα να βασίζεται στην εταιρική ταυτότητα και όχι να δείχνει ξένο. Δηλαδή τα χρώματα, το στυλ, η τονικότητα των φωτογραφιών, γενικά όλα καλούνται να είναι ομοιόμορφα. Μπαίνοντας ο επισκέπτης στην ιστοσελίδα σας από μια κάρτα ή ένα flyer που του δώσατε για παράδειγμα, θα πρέπει να δει κάτι ομοιόμορφο, όχι κάτι εντελώς διαφορετικό.
Οι χρήστες θέλουν να βρίσκουν γρήγορα αυτό που ψάχνουν ειδάλλως θα βαρεθούν και θα φύγουν. Ο συνδυασμός ωραίου design και λειτουργικότητας είναι αυτό που κάνει μια ιστοσελίδα επιτυχημένη. Σε ένα μαγαζί οι άνθρωποι πρώτα κοιτάνε τη βιτρίνα και μετά μπαίνουν μέσα να ψωνίσουν. Άρα η καλή παρουσίαση μιας επιχείρησης θα παίξει το ρόλο της ως προς την αξιοπιστία και τη σοβαρότητα.
Η ποιοτική ιστοσελίδα ενδυναμώνει το σύγχρονο προφίλ μιας επιχείρησης. Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας αξιολογούν το μέγεθος μιας επιχείρησης από την εμφάνιση και τη λειτουργικότητα της.