Σχεδιασμός λογοτύπου.

Ο σχεδιασμός λογοτύπου από γραφίστα είναι η διαδικασία δημιουργίας ενός συμβόλου (σήματος) που αναπαριστά μια εταιρεία ή ένα προϊόν. Είναι σαν μια υπογραφή για μια εταιρεία. Δηλαδή ο γραφίστας σχεδιάζει ένα γραφικό σύμβολο που αντιπροσωπεύει την ταυτότητα της εταιρείας και τα προϊόντα της. Αυτό το λογότυπο βοηθάει τους ανθρώπους να θυμούνται την εταιρεία ή το προϊόν, ακόμα και αν δεν διαβάσουν το όνομά της. Είναι σαν το πρόσωπο μιας εταιρείας που τη βοηθάει να ξεχωρίσει από τις άλλες.

Το λογότυπο είναι το πρώτο πράγμα που αναγνωρίζουν οι άνθρωποι και μπορεί να δώσει έναν ισχυρό επαγγελματικό χαρακτήρα στην εταιρεία σας.

Παράδειγμα concept σχεδιασμού λογοτύπου 

Σχεδιάζουμε το λογότυπο σας και αφήνουμε μια αναγνωρίσιμη εικόνα της επιχείρησης σας στην αγορά.

Τι προσφέρει;

ΚΥΡΟΣ… ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ… ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ… ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ!

  • Αναγνωρισιμότητα: Οι άνθρωποι μπορούν να αναγνωρίσουν γρήγορα και εύκολα το λογότυπο, συνδέοντάς το με τη συγκεκριμένη εταιρεία. Αυτή η αναγνωρισιμότητα επιτρέπει στην εταιρεία να ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές και να δημιουργήσει μια δυνατή ταυτότητα στο μυαλό των ανθρώπων.
  • Απομνημόνευση: Βοηθά στο να θυμόμαστε ευκολότερα την εταιρεία ή το προϊόν.
  • Διαφοροποίηση: Βοηθά στο να διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες επιχειρήσεις.

Άλλα οφέλη που μπορεί ο σχεδιασμός λογοτύπου από γραφίστα να προσδώσει σε μια επιχείρηση είναι: 

  • Ενισχύει την επαγγελματική εικόνα: Δίνει μια εντύπωση επαγγελματισμού και σοβαρότητας στην επιχείρηση.
  • Επικοινωνεί αξίες: Μπορεί να μεταφέρει μηνύματα ή αξίες που η εταιρεία επιθυμεί να προβάλει. Για παράδειγμα, ένα λογότυπο μιας εταιρείας που προωθεί την πράσινη ενέργεια με ένα φυλλοφόρο δέντρο μπορεί να επικοινωνεί τη δέσμευση της επιχείρησης στον περιβαλλοντικό σεβασμό και τη βιωσιμότητα. Στην ουσία, το λογότυπο μπορεί να μεταφέρει ιδέες ή αξίες που η εταιρεία θέλει να συνδέσει με την εικόνα της.
  • Εξασφαλίζει την εμπιστοσύνη: Δημιουργεί μια εικόνα σταθερότητας και αξιοπιστίας για την επιχείρηση στα μάτια του κοινού.
  • Συναισθηματική σύνδεση: Δημιουργεί συναισθηματικούς δεσμούς με το κοινό, ενθαρρύνοντας την αίσθηση εμπιστοσύνης και συνδέοντας τους ανθρώπους με την επιχείρηση.
Γραφίστας σχεδιασμός λογοτύπου
Latest brands
Portfolio

Related articles

Brand blogs
Περισσότερα

Θέλετε να ξεκινήσουμε και το δικό σας project;

Καλέστε μας ή στείλτε μας ένα email