Ο γραφιστικός σχεδιασμός λογοτύπου είναι η διαδικασία δημιουργίας ενός γραφικού συμβόλου που αντιπροσωπεύει μια επιχείρηση ή μια μάρκα.
Παράλληλα, είναι ένα σημαντικό εργαλείο για τη δημιουργία επαγγελματικής εικόνας και την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησης. Με τον κατάλληλο και επαγγελματικό σχεδιασμό, ένα λογότυπο μπορεί να δημιουργήσει θετικές συναισθηματικές αντιδράσεις και να προκαλέσει εμπιστοσύνη προς το κοινό.
Ο κύριος στόχος του είναι να είναι:
- Μοναδικό
- Ευδιάκριτο
- Απομνημονεύσιμο
Ένα λογότυπο μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη σε μια επιχείρηση:
- Αναγνωρισιμότητα και σωστή επαγγελματική εικόνα. Ένα καλά σχεδιασμένο λογότυπο μπορεί να δημιουργήσει αναγνωρισιμότητα για την επιχείρηση και να την ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές.
- Διαφοροποίηση. Ένα μοναδικό λογότυπο μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση να ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές και να δημιουργήσει μια μοναδική ταυτότητα.
- Προσέλκυση νέων πελατών. Ένας προσεγμένος σχεδιασμός λογοτύπου μπορεί να προβάλει ένα αίσθημα επαγγελματισμού και εμπειρίας. Αυτό μπορεί να ενισχύσει την εμπιστοσύνη των πελατών και να τους πείσει ότι η επιχείρηση είναι αξιόπιστη.
- Ανάπτυξη / βελτίωση της εταιρικής ταυτότητας. Ένα λογότυπο αποτελεί το θεμέλιο λίθο της εταιρικής ταυτότητας. Με τον σχεδιασμό ενός επαγγελματικού λογότυπου και την εφαρμογή του σε όλες τις επικοινωνιακές πλατφόρμες της επιχείρησης (όπως ιστοσελίδα, κοινωνικά δίκτυα, εταιρικά έντυπα κ.λπ.), μπορεί να δημιουργηθεί μια συνεκτική και ενιαία εικόνα της επιχείρησης.