Philip’s Barbershop

 BRANDING / LOGO DESIGN / LABEL DESIGN / SOCIAL MEDIA
Σχεδιασμός λογοτύπου για κουρείο / Λογότυπο barbershop / Εταιρική ταυτότητα barbershop / Σχεδιασμός ετικέτας / Social media barbershop

Σχεδιασμός λογοτύπου για κουρείο
Εταιρική ταυτότητα barbershop
Social media barbershop

Το barbershop Philip’s που εδρεύει στο Βέλγιο, υπόσχεται τέλεια κουρέματα και υψηλής ποιότητας ανδρική περιποίηση.

Εξάλλου πρόκειται για ένα κουρείο με vintage ύφος που έρχεται για να απογειώσει το ανδρικό κούρεμα, να περιποιηθεί τη γενειάδα και να μεταμορφώσει απόλυτα την εξωτερική εμφάνιση.

Η συνεργασία

Η έμπνευση για το σχεδιασμό λογοτύπου προήλθε από την ίδια την ανδρική φύση. Ειδικότερα, τα δύο “P” από το αρχικό “Philip’s” τα ενώσαμε για να σχηματίσουμε ένα χαρακτηριστικό ανδρικό πρόσωπο. Επιπρόσθετα, με την εμφάνιση της γενειάδας στο σήμα, κάναμε το μήνυμα να γίνεται ακόμα πιο αντιληπτό. Επιπλέον, όλο το ύφος της εταιρικής ταυτότητας αποπνέει μια αίσθηση “παλιού” στυλ που παραπέμπει σε μια άλλη εποχή.

Επιλέξαμε τη συγκεκριμένα χρωματική παλέτα για να είναι ταιριαστή με το ύφος και τη διακόσμηση του barbershop. Επίσης, η σχεδίαση της ετικέτας για σαμπουάν μαλλιών και λάδι περιποίησης της γενειάδας σε σκούρα εμφάνιση, έπρεπε να υποδηλώνει το δυναμισμό και την κομψότητα του άνδρα.

Τη διαχείριση των social media τη στηρίξαμε στο ύφος που θέλαμε να αποπνέει το brand. Πιο συγκεκριμένα όλη τη δημιουργία τους, τη αποδώσαμε με ένα πολύ δημιουργικό σχεδιασμό, διατηρώντας κεντρική φιγούρα το σχήμα του λογοτύπου. Ακόμη, επεξεργαστήκαμε γραφιστικά στοιχεία, ξεφονταρισμένες εικόνες, μοτίβα, γεγονός που το κάνει πιο ιδιαίτερο και πιο ελκυστικό προς το κοινό.