Χριστίνα Σπανό

GRAPHICS / BOOK / WEBSITE CONSTRUCTION
Σχεδιασμός πολυσέλιδου ημερολογίου / Δημιουργία ημερολογίου αυτοβελτίωσης / Ημερολόγιο προσωπικής ανάπτυξης / Σχεδιασμός και κατασκευή ιστοσελίδων / Video promotion

Σχεδιασμός πολυσέλιδου
ημερολογίου προσωπικής ανάπτυξης
Δημιουργία ημερολογίου αυτοβελτίωσης
Σχεδιασμός ιστοσελίδας
Κατασκευή eshop

Η Χριστίνα Σπανό, μια έμπειρη life and business coach, επέλεξε πρόσφατα το γραφείο μας για τον σχεδιασμό ημερολογίου προσωπικής ανάπτυξης, τη δημιουργία και την ανάπτυξη eshop, τη κατασκευή προσωπικής της ιστοσελίδας που θα αντικατοπτρίζει την εκλεπτυσμένη προσέγγιση της στον χώρο του coaching και τη δημιουργία βίντεο προώθησης του ημερολογίου.

Η συνεργασία

Η πορεία μας ξεκίνησε με το “Ημερολόγιο του Νικητή,” το οποίο είναι κάτι περισσότερο από ένα απλό ημερολόγιο. Είναι ένα τετράδιο προσωπικής ανάπτυξης και καταγραφής σκέψεων που περιλαμβάνει κείμενα και οδηγίες για να βοηθήσει τους ανθρώπους να θέσουν στόχους και να ζήσουν μια χαρούμενη ζωή γεμάτη ευημερία. Η λιτότητα και ο μινιμαλισμός που το διέπουν, προσφέρουν μια ευχάριστη και ήρεμη εμπειρία. Τα χρώματα, οι γραμματοσειρές, και η διατάξη των σελίδων είναι επιλεγμένα με προσοχή για να μεταφέρουν μια αίσθηση ισορροπίας και αρμονίας.

Σε συνέχεια της συνεργασίας μας, διαμορφώσαμε μια δυναμική παρουσία στο διαδίκτυο που αντανακλά την επαγγελματική και προσωπική της φιλοσοφία. Η ιστοσελίδα αναδεικνύει μια τις υπηρεσίες που προσφέρει η Χριστίνα, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να στηρίξει επιχειρήσεις και ανθρώπους να ανακαλύψουν τον πραγματικό τους σκοπό και να μεταφέρουν με επιτυχία τις ιδέες τους στον κόσμο. Η συγκεκριμένη ιστοσελίδα παραπέμπει και στο eshop της μέσα από το οποίο μπορεί κάποιος να αγοράσει το ημερολόγιο καθώς και άλλες υπηρεσίες.

Και για τα δύο website επικεντρωθήκαμε στη λειτουργικότητα, τη λιτότητα και τον μινιμαλισμό. Η απλότητα και η ευκολία πλοήγησης ήταν κορυφαίες προτεραιότητες. Ο μινιμαλιστικός σχεδιασμός είναι ένα κλειδί στην αισθητική του eshop, αφήνοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες να ξεχωρίζουν με τη δική τους αξία. Ο χρήστης επικεντρώνεται στην ουσία, ενώ η επικοινωνία του γραφικού περιβάλλοντος αναδεικνύει την εξαιρετική εμπειρία αγοράς.

Τέλος, το βίντεο που δημιουργήθηκε για την προώθηση του “Ημερολογίου του Νικητή” αποτελεί μια δυναμική προσέγγιση. Με κινήσεις εφέ, γραφικά που εντυπωσιάζουν, και σύντομα σποτάκια, το βίντεο δημιουργεί μια αποκλειστική εμπειρία που καλεί τον θεατή να εξερευνήσει τον κόσμο του “Ημερολογίου του Νικητή.”